Software voor Hoveniers de definitie van gemak.
Ontdek de ultieme software voor hoveniers. Optimaliseer je processen, minimaliseer fouten en behaal betere resultaten.
Laat je verrassen door gemak en praktisch werken. Met als gevolg een gigantische tijdsbesparing en controle over jouw hoveniersbedrijf.
Zijn wij de oplossing die past bij jou?
Onze software voor hoveniers is uitermate geschikt voor alle onderstaande werkzaamheden:
- Grondwerk & Bestratingen
- Onderhoud groen
- Sedum daken
- Plantwerk & Rooiwerk
- Speelvoorzieningen
- Valondergronden
- Onderhoudswerkzaamheden
Beheer alles vanuit een overzichtelijk dashboard en houd grip op alles wat zich in jouw hoveniersbedrijf afspeelt.
Ontdek de kracht van onze 360˚ cockpit.
Software voor Hoveniersbedrijven.
Zoek jij gebruiksvriendelijke planning software voor jouw hoveniers en wil je de bedrijfsvoering automatiseren?Maak kennis met dé software voor de groensector.
Wat biedt Sidekick Software met hét software pakket voor hoveniers?
- CRM & Klantbeheer
- Calculatie & Offerte
- Projectbeheer
- Mobiel werken
- Planning
- Digitale Werkbon
- Facturatie
- Service & Onderhoud
Sidekick
Inventarisatie App.
Om werkzaamheden en hoeveelheden op locatie of vanuit tekening te inventariseren hebben wij het ideale software gereedschap.
Maak kennis met de Sidekick Inventarisatie App.
Voordelen online ERP software voor hoveniers.
Herken jij deze vragen? Laat je dan informeren over onze online hovenier ERP software. Je ervaart snel welke voordelen jouw hoveniersbedrijf met Sidekick bereikt.
- Hoe houd ik grip op mijn projecten?
- Sneller en professioneel afronden van calculatie en offerte?
- Hoe communiceer ik soepel met mijn mensen in het veld?
- Efficiënter plannen, ook van terugkerend onderhoudswerk?
- Hoe krijg ik plezier in mijn automatisering?
Dé toekomst van digitale urenregistratie.
Maak kennis met de Digitale Werkbon, een gemakkelijke manier van urenregistratie. Optimaliseer communicatie tussen kantoor en buitendienst.
Agendaplanning, materiaalbeheer én het delen van informatie (foto’s/documenten) in één app voor hoveniersbedrijven.
Leer van de
ervaringen van
collega-hoveniers.
Ons streven is jouw bedrijf
als ambassadeur.
Benieuwd naar de impact van onze software voor hoveniersbedrijven in de praktijk? Bekijk het verhaal van Hoveniersbedrijf Kees de Bruin, een van onze gewaardeerde klanten.
Klik hieronder om het referentieverhaal te bekijken en laat je inspireren!
Alles wat jij nodig hebt in één platform.
Stop met omslachtige software. Ons alles-in-één platform zorgt voor overzicht in hoveniersbedrijven.
Mobiele Werkbon >
Registreer direct uren, materialen, foto's en werkzaamheden voor nauwkeurige projectbewaking en facturatie, en maak ter plekke nieuwe werkbonnen aan.
CRM & Klantbeheer
Grip op jouw (potentiële) klanten dankzij de 360 graden cockpit. Compleet klantendossier met alle relevantie interne en externe informatie.
Integraties >
Verzamel al je zakelijke tools en apps in één eenvoudig systeem. Koppel moeiteloos belangrijke software zoals 2ba artikelbeheer, Ponto, Snelstart, Yuki en Exact.
Calculatie & Offerte >
Verbeter je offertes met nauwkeurige kostprijscalculaties en digitale ondertekening voor professionele en efficiënte offerteafhandeling.
Planning
Optimaliseer je planning en personeelsinzet met onze krachtige tool. Behoud altijd het overzicht, zelfs in complexe situaties en omstandigheden.
Projectbeheer
Beheer projectkosten en voortgang nauwkeurig met onze 360 graden cockpit. Krijg inzicht in volledige projectdossiers voor optimale controle.
Facturatie
Efficiënte facturatie van projecttermijnen en regie- en abonnementsfacturen met onze geïntegreerde boekhouding en facturatie module.
Logistiek >
Bestel en automatiseer inkoop met real-time informatie via artikelportalen. Vereenvoudig boekingen in projectadministratie en boekhouding.
Service & Onderhoud
Alle gegevens met historie en details binnen handbereik. Duidelijk overzicht van gepland onderhoud, storingen, kosten en opbrengsten.
Wij vinden voor jou de perfecte oplossing.
Bij Sidekick helpen we hoveniers stapsgewijs bij het op maat samenstellen van onze software voor hoveniers, zodat deze perfect aansluit op jouw specifieke behoeften.
Leer van de gebruikerservaringen van collega's.
Heb je nog vragen? Dat begrijpen wij.
Elk bedrijf is uniek en heeft daarmee ook andere behoeften. Wij maken graag vrijblijvend kennis om te kijken hoe we je kunnen helpen bij jouw uitdagingen.
Veelgestelde Vragen.
Ja, zowel op Android , Apple als Windows, zowel op mobiel als ook op een tablet
Op 1 plek heb je direct ALLE relevante informatie beschikbaar en onder controle en van daaruit kun je ook gelijk ELKE benodigde actie ondernemen.
Standaard zijn inderdaad 2 gebruikers inbegrepen, in overleg bekijken we wat er nodig en mogelijk is.
Internationaal werken er ruim 600 bedrijven met het systeem en in alle genoemde branches zijn enthousiaste gebruikers. In Nederland zijn er inmiddels ook tientallen gebruikers en wordt hard gewerkt aan referentieklanten per branche.
- Het eenvoudigste is gratis advies te vragen, dan wordt door een expert een demonstratie van het systeem gegeven, afgestemd op jouw situatie
- Je kunt via de APP store gratis de Wappy APP downloaden en 2 weken op proef gebruiken
- Je hoeft niet te investeren; je sluit een abonnement af, je kunt met een periode van 1 maand beginnen
Vaak wel, maar dat is niet zonder meer te zeggen; een expert kijkt graag met je mee om de vertaalslag te maken
In theorie wel, maar dat wil je niet omwille van
- Snelheid van werken
- Eenvoudig en snel starten
- Beveiliging
- Overal en altijd het systeem ter beschikking
- Altijd de meest actuele versie
- En vooral: eenvoudig support voor optimale ondersteuning
- En niet te vergeten de kosten op korte en lange termijn