Software voor Projectbedrijven
de kracht van eenvoud.
Ontdek de ultieme software voor projectmatig werkende bedrijven. Optimaliseer je processen rondom projecten en service & onderhoud.
Laat kantoor en vakmensen soepel samenwerken, optimaliseer je processen, minimaliseer fouten en behaal betere resultaten.
Laat je verrassen door gemak en praktisch werken. Met als gevolg een gigantische tijdsbesparing en controle over je bedrijf.
Zijn wij de oplossing die
past bij jou?
Onze software is uitermate geschikt voor alle onderstaande werkzaamheden:
- Calculatie
- Planning
- Logistiek
- Projectbewaking
- Service & onderhoud
- Mobiel werken
Beheer alles vanuit een overzichtelijk dashboard en houd grip op alles wat zich in jouw bedrijf afspeelt.
Ontdek de kracht van onze 360˚ cockpit.
Snel en gemakkelijk projecten calculeren.
Robaws by Sidekick biedt krachtig calculatie-gereedschap voor projectmatig werkende bedrijven:
De mogelijkheid om het project naar eigen inzicht te structureren. Volledig onderbouwde prijsstelling via vooraf opgezette templates die tegelijkertijd altijd gemakkelijk aan te passen zijn op de specifieke situatie.
Leer van de ervaringen van
collega-bedrijven.
Ons streven is jouw bedrijf
als ambassadeur.
Benieuwd naar de impact van onze software voor installateurs in de praktijk? Bekijk het verhaal van Warmte Meesters, een van onze gewaardeerde klanten.
Klik hieronder om de gebruikerservaring te bekijken en laat je inspireren!
Sidekick
Inventarisatie App.
Om werkzaamheden en hoeveelheden op locatie of vanuit tekening te inventariseren hebben wij het ideale gereedschap.
Maak kennis met de Sidekick Inventarisatie App.
Alles wat jij nodig hebt in één platform.
Stop met omslachtige software. Ons alles-in-één platform zorgt voor overzicht in projecten.
Digitale Werkbon >
Registreer direct uren, materialen, foto's en werkzaamheden voor nauwkeurige projectbewaking en facturatie, en maak ter plekke nieuwe werkbonnen aan.
CRM & Klantbeheer
Grip op jouw (potentiële) klanten dankzij de 360 graden cockpit. Compleet klantendossier met alle relevantie interne en externe informatie.
Integraties >
Verzamel al je zakelijke tools en apps in één eenvoudig systeem. Koppel moeiteloos belangrijke software zoals 2ba artikelbeheer, Ponto, Snelstart, Yuki en Exact.
Calculatie & Offerte >
Verbeter je offertes met nauwkeurige kostprijscalculaties en digitale ondertekening voor professionele en efficiënte offerteafhandeling.
Planning
Optimaliseer je planning en personeelsinzet met onze krachtige tool. Behoud altijd het overzicht, zelfs in complexe situaties en omstandigheden.
Projectbeheer
Beheer projectkosten en voortgang nauwkeurig met onze 360 graden cockpit. Krijg inzicht in volledige projectdossiers voor optimale controle.
Facturatie
Efficiënte facturatie van projecttermijnen en regie- en abonnementsfacturen met onze geïntegreerde boekhouding en facturatie module.
Logistiek >
Bestel en automatiseer inkoop met real-time informatie via artikelportalen. Vereenvoudig boekingen in projectadministratie en boekhouding.
Service & Onderhoud
Alle gegevens met historie en details binnen handbereik. Duidelijk overzicht van gepland onderhoud, storingen, kosten en opbrengsten.
Brigit by Sidekick
Inspectie & Rapportage.
Brigit by Sidekick is dé slimme rapportage software waarmee je alle gebouwgebonden installaties kunt onderhouden en inspecteren volgens de geldende regelgeving zoals F-gassen, Scope, NEN 3140 en NEN 2767.
Wij helpen jou met de perfecte oplossing.
Bij Sidekick helpen we je stapsgewijs bij het op maat samenstellen van onze software, zodat deze perfect aansluit op jouw specifieke behoeften.
Dé toekomst van digitale urenregistratie.
Maak kennis met de Digitale Werkbon, een gemakkelijke manier van urenregistratie. Optimaliseer communicatie tussen kantoor en buitendienst.
Agendaplanning, materiaalbeheer én het delen van informatie (foto’s/documenten) in één app voor installatiebedrijven.
Bekijk de verhalen van tevreden klanten.
Heb je nog vragen? Dat begrijpen wij.
Elk bedrijf is anders en heeft daarmee ook andere voorkeuren. Wij gaan graag eens vrijblijvend kennismaken om te kijken hoe we jou kunnen helpen bij jouw uitdagingen.
Veelgestelde Vragen.
Ja, zowel op Android , Apple als Windows, zowel op mobiel als ook op een tablet
Op 1 plek heb je direct ALLE relevante informatie beschikbaar en onder controle en van daaruit kun je ook gelijk ELKE benodigde actie ondernemen.
Standaard zijn inderdaad 2 gebruikers inbegrepen, in overleg bekijken we wat er nodig en mogelijk is.
Internationaal werken er ruim 600 bedrijven met het systeem en in alle genoemde branches zijn enthousiaste gebruikers. In Nederland zijn er inmiddels ook tientallen gebruikers en wordt hard gewerkt aan referentieklanten per branche.
- Het eenvoudigste is gratis advies te vragen, dan wordt door een expert een demonstratie van het systeem gegeven, afgestemd op jouw situatie
- Je kunt via de APP store gratis de Wappy APP downloaden en 2 weken op proef gebruiken
- Je hoeft niet te investeren; je sluit een abonnement af, je kunt met een periode van 1 maand beginnen
Vaak wel, maar dat is niet zonder meer te zeggen; een expert kijkt graag met je mee om de vertaalslag te maken
In theorie wel, maar dat wil je niet omwille van
- Snelheid van werken
- Eenvoudig en snel starten
- Beveiliging
- Overal en altijd het systeem ter beschikking
- Altijd de meest actuele versie
- En vooral: eenvoudig support voor optimale ondersteuning
- En niet te vergeten de kosten op korte en lange termijn