...

Software voor
Schildersbedrijven
de definitie van gemak.

Ontdek de ultieme software voor schildersbedrijven van Sidekick Software.

Hieronder belangrijkste functies in één oogopslag:

Registreer een
gratis demoaccount

Ontdek de kracht van onze 360˚ cockpit.

Beheer alles vanuit één overzichtelijk dashboard en houd grip op alles wat zich in jouw bedrijf afspeelt.

Leer van de ervaringen van
collega-schildersbedrijven.

“Wij waren echt vlug aan het werken met Robaws. De eerste offertes waren vlot professioneel gemaakt. De andere modules volgden al snel. Ik ben mijn tipgever dankbaar. Inmiddels heb ik zelf Robaws by Sidekick ook aanbevolen aan een relatie waar we veel mee werken."
Software voor afbouwbedrijven
Guido Petit dit de la Roche
Veste Derks Schilders
“Eind 2023 kwam ik in contact met Robaws by Sidekick. Ik had mijn reserves, maar ben nu blij met de overstap. Het biedt zonder poespas precies wat een bedrijf als het onze nodig heeft.”
Jan Peter Santing
Schildersbedrijf Sikkens

Ons streven is jouw bedrijf
als ambassadeur.

Benieuwd naar de impact van onze software voor schildersbedrijven in de praktijk? Bekijk het hele verhaal van Veste Derks Schilders, een van onze gewaardeerde klanten. 
Neem contact op om het referentieverhaal te bekijken en laat je inspireren!
Veste Derks Schilders
Goederenontvangst-software-voor-installateurs-voorraadbeheer-installatiebedrijven

Wij zijn de oplossing die
jij zoekt.

Onze software voor schilders is uitermate geschikt voor alle schilderwerkzaamheden:

Sidekick
Inventarisatie App.

Om werkzaamheden en hoeveelheden op locatie of vanuit tekening te inventariseren hebben wij het ideale gereedschap. 

Inventariseer alle werkzaamheden eenvoudig vanaf vanaf je mobiel op locatie!

Alles wat jij zoekt in één platform.

Stop met omslachtige software. Ons alles-in-één platform zorgt voor overzicht in jouw bedrijf.

Mobiele Werkbon

Registreer direct uren, materialen, foto's en werkzaamheden voor nauwkeurige projectbewaking en facturatie, en maak ter plekke nieuwe werkbonnen aan.

CRM & Klantbeheer

Grip op jouw (potentiële) klanten dankzij de 360 graden cockpit. Compleet klantendossier met alle relevantie interne en externe informatie.

Integraties

Verzamel al je zakelijke tools en apps in één eenvoudig systeem. Koppel moeiteloos belangrijke software zoals 2ba artikelbeheer, Ponto, Snelstart, Yuki en Exact.

Calculatie & Offerte

Verbeter je offertes met nauwkeurige kostprijscalculaties en digitale ondertekening voor professionele en efficiënte offerteafhandeling.

Planning

Optimaliseer je planning en personeelsinzet met onze krachtige tool. Behoud altijd het overzicht, zelfs in complexe situaties en omstandigheden.

Projectbeheer

Beheer projectkosten en voortgang nauwkeurig met onze 360 graden cockpit. Krijg inzicht in volledige projectdossiers voor optimale controle.

Facturatie

Efficiënte facturatie van projecttermijnen en regie- en abonnementsfacturen met onze geïntegreerde boekhouding en facturatie module.

Logistiek

Bestel en automatiseer inkoop met real-time informatie via artikelportalen. Vereenvoudig boekingen in projectadministratie en boekhouding.

Service & Onderhoud

Alle gegevens met historie en details binnen handbereik. Duidelijk overzicht van gepland onderhoud, storingen, kosten en opbrengsten.

Werken bij Sidekick Software - Voorstelrondje

Wij vinden voor jou de perfecte oplossing.

Bij Sidekick helpen we schilders stapsgewijs bij het op maat samenstellen van onze software voor schilders, zodat deze perfect aansluit op jouw behoeften.

Software voor Schildersbedrijven met
NOA.

Sidekick Software is trotse sparringpartner van NOA (Nederlandse Ondernemersvereniging voor Afbouwbedrijven) dé brancheorganisatie voor de afbouw. 
Samen streven we naar innovatie en efficiëntie voor een bloeiende afbouwbranche!

Registreer je binnen 48 uur om toegang te krijgen tot onze speciale bonusfunctie.

Heb je nog vragen?
Wij denken graag met je mee.

Elk bedrijf is uniek en heeft daarmee ook andere behoeften. Wij maken graag vrijblijvend kennis om te kijken hoe we je kunnen helpen bij jouw uitdagingen. 
Leg je uitdagingen aan ons voor. We helpen je hier graag bij.

Veelgestelde Vragen.

Ja, zowel op Android , Apple als Windows, zowel op mobiel als ook op een tablet

Op 1 plek heb je direct ALLE relevante informatie beschikbaar en onder controle en van daaruit kun je ook gelijk ELKE benodigde actie ondernemen.

Standaard zijn inderdaad 2 gebruikers inbegrepen, in overleg bekijken we wat er nodig en mogelijk is.

Internationaal werken er ruim 600 bedrijven met het systeem en in alle genoemde branches zijn enthousiaste gebruikers. In Nederland zijn er inmiddels ook tientallen gebruikers en wordt hard gewerkt aan referentieklanten per branche.

  • Het eenvoudigste is gratis advies te vragen, dan wordt door een expert een demonstratie van het systeem gegeven, afgestemd op jouw situatie
  • Je kunt via de APP store gratis de Wappy APP downloaden en 2 weken op proef gebruiken
  • Je hoeft niet te investeren; je sluit een abonnement af, je kunt met een periode van 1 maand beginnen

Vaak wel, maar dat is niet zonder meer te zeggen; een expert kijkt graag met je mee om de vertaalslag te maken

In theorie wel, maar dat wil je niet omwille van

      • Snelheid van werken
      • Eenvoudig en snel starten
      • Beveiliging
      • Overal en altijd het systeem ter beschikking
      • Altijd de meest actuele versie
      • En vooral: eenvoudig support voor optimale ondersteuning
      • En niet te vergeten de kosten op korte en lange termijn
  •