Brigit by Sidekick
Onderhoud.
Maak kennis met Brigit, jouw rapportage assistent voor optimaal onderhoud in combinatie met Robaws.
Brigit Onderhoudssoftware is dé slimme rapportage software waarmee je alle gebouwgebonden installaties kunt onderhouden en inspecteren volgens de geldende regelgeving zoals F-gassen, Scope, NEN 3140 en NEN 2767.
Met Brigit Onderhoud verhoog je de kwaliteit van het onderhoud en stijgt de efficiëntie van je bedrijfsvoering. Brigit geeft inzicht in onderhoud.
Brigit Onderhoud Functionaliteiten.
Alles wat jij nodig hebt voor Inspectie & Rapportage.
Stap 1.
Installaties.
Vanuit Robaws of andere ERP-systemen worden de opdrachtgevers en te onderhouden installaties geïmporteerd met alle relevante specificaties.
De data kan met Brigit altijd handmatig worden gecontroleerd en aangevuld.
Stap 2.
Unieke QR-code.
Per installatie wordt een QR-code gegenereerd. Deze wordt als kenplaat op de fysieke installatie bevestigd.
Stap 3.
Monteur scant QR-code.
Monteur wordt gepland via Robaws en gaat op pad met Wappy (Digitale Werkbon). Na het scannen van de QR-code worden alle relevante data van de installatie in de Brigit Onderhoudssoftware getoond, inclusief het logboek. De uit te voeren handelingen en in te vullen controlelijsten staan ter beschikking.
Stap 4.
Rapportage & logboek.
Na het uitvoeren van het onderhoud, is het logboek bijgewerkt en de rapportage gereed. De rapportages voldoen aan de de geldende regelgeving zoals F-gassen, Scope, NEN 3140 en NEN 2767.
Stap 5.
Klantenportaal.
De afgeronde rapportages worden getoond in het klantenportaal. Opdrachtgevers hebben in de Brigit Software toegang tot hun eigen installaties.
Volledige automatisering met Robaws by Sidekick.
Zorg voor structuur in je bedrijf. Ons alles-in-één platform zorgt voor overzicht en grip in jouw projectadministratie. Bekijk hieronder.
Heb je nog vragen? Dat begrijpen wij.
Elk bedrijf is anders en heeft daarmee ook andere wensen. Wij maken graag eens vrijblijvend kennis om te kijken hoe we jou kunnen helpen bij jouw uitdagingen.
Veelgestelde Vragen.
Ja, zowel op Android , Apple als Windows, zowel op mobiel als ook op een tablet
Op 1 plek heb je direct ALLE relevante informatie beschikbaar en onder controle en van daaruit kun je ook gelijk ELKE benodigde actie ondernemen.
Standaard zijn inderdaad 2 gebruikers inbegrepen, in overleg bekijken we wat er nodig en mogelijk is.
Internationaal werken er ruim 600 bedrijven met het systeem en in alle genoemde branches zijn enthousiaste gebruikers. In Nederland zijn er inmiddels ook tientallen gebruikers en wordt hard gewerkt aan referentieklanten per branche.
- Het eenvoudigste is gratis advies te vragen, dan wordt door een expert een demonstratie van het systeem gegeven, afgestemd op jouw situatie
- Je kunt via de APP store gratis de Wappy APP downloaden en 2 weken op proef gebruiken
- Je hoeft niet te investeren; je sluit een abonnement af, je kunt met een periode van 1 maand beginnen
Vaak wel, maar dat is niet zonder meer te zeggen; een expert kijkt graag met je mee om de vertaalslag te maken
In theorie wel, maar dat wil je niet omwille van
- Snelheid van werken
- Eenvoudig en snel starten
- Beveiliging
- Overal en altijd het systeem ter beschikking
- Altijd de meest actuele versie
- En vooral: eenvoudig support voor optimale ondersteuning
- En niet te vergeten de kosten op korte en lange termijn